Jesteś niezalogowany. Zaloguj się
Nasza grupa wykonała część Zadania 4 w grudniu, a część w styczniu – związane to było z mniejszą dyspozycją nauczycieli oraz mniejszą liczebnością dzieci.
Realizując to zadanie wykonaliśmy eksperymenty pokazujące, że w świetle dziennym jedne kolory są widoczne, natomiast po zmroku już nie. Dzieci zobaczyły zasadę działania odblasków – były bardzo zaskoczone. Mówiły, że to magia 🙂 Eksperymenty wykonaliśmy w łazience przedszkolnej.
W szatni szukaliśmy odblasków na swoich wierzchnich ubraniach, teraz dzieci są świadome, gdzie się je umieszcza i czemu one służą. Sześcioro dzieci miało odblaski na swoich ubraniach, po zajęciach do niektórych ubrań zostały doczepione odblaskowe breloki:).
Zgodnie z instrukcją naklejone zostały pocięte odblaski na kartki papieru, dzieci je rozcięły i potem w grupach przy stoliku ponownie próbowały je złożyć w jedną część.